.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهروند برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد
شهروند ساری در این فصل ازمسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برای بقا می‌جنگد.

به گزارش شمال نیوز، مسعود نجاریان سرمربی شهروند ساری مقابل چیپس کامل مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور ،گفت: برای بقا در لیگ برتر فوتسال و داستن فصلی موفقی حتما باید بازیکن جدید اضافه کنیم، زیرا با وضعیت فعلی فقط برای بقا می‌جنگیم.

او افزود: بازی خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. متاسفانه چند بازیکن به علت مصدومیت نتوانستند ما را در این بازی همراهی کنند و با ۱۰ بازیکن به مشهد آمدیم. تیم جوانی داریم و بیشتر از بازیکنان دهه هشتادی بازی می‌گیریم.

نجاریان گفت: کمتر تیمی در لیگ برتر حاضر است که به بازیکنان جوان خود بازی دهد. با دو سه بازیکن صحبت کردیم تا در این هفته به شهروند اضافه شوند تا بتوانیم با تلفیقی از نیروی جوانی و تجربه، تیم خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

سرمربی شهروند ساری افزود: مسئولان ساری کمک نکردند تا تیم خوبی بسازیم و بابت اسپانسر مشکلاتی به وجود آمد. تمرینات تیم نیز دیر آغاز شد و نه تنها نتوانستیم بازیکن خوب جذب کنیم که حتی چند بازیکن خود را هم از دست دادیم. فصل را با همین شرایط استارت زدیم و باید منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده شرایط چگونه پیش خواهدرفت.

نجاریان گفت: فصل را با بازیکنان جوان و امید ادامه نخواهیم داد. حتما باید بازیکن جدید اضافه کنیم تا فصل موفقی داشته باشیم. متاسفانه نتوانستیم از تعطیلات لیگ استفاده کنیم. تمرینات تیم علاوه بر ابتدای فصل در تعطیلات هم دیر استارت خورد. شهروند با شرایط کنونی فقط برای بقا می‌جنگد. تلاش می‌کنیم تا در لیگ باقی بمانیم.
کم تجربگی عامل شکست زندی بتن مقابل سن ایچ ساوه

مجید رئیسی سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت، پس از مصاف با تیم سن‌ایچ ساوه در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: با وجود اینکه در دقایقی از بازی می‌توانستیم برنده باشیم، اما کم تجربگی بازیکنان سبب شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

او افزود: بازی با کیفیت و پرفراز و نشیبی مقابل سن‌ایچ به نمایش گذاشتیم، اما نتوانستیم از فرصت‌های پرتعداد استفاده کنیم و نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

رئیسی گفت: در مجموع از بازیکنان تیم راضی بودم، اما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و امیدواریم تلاش بازیکنان در بازی‌های بعدی بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت در ادامه ضمن تبریک به تیم سن‌ایچ بابت پیروزی در این دیدار، گفت: بازی خوبی را تجربه کردیم، اما اشتباهات داوری در روند بازی تاثیرگذار است و بازنگری در این زمینه باید مدنظر باشد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.062 seconds.